Friday, 9 June 2017

ගෑණුන්ට ඕනේ ආදරේ දැනෙන්න නෙවේ,පෙන්නන්න​..

ගෑණුන්ට ඕනේ ආදරේ දැනෙන්න නෙවේ,පෙන්නන්න​...
ඒත් පිරිමි තමන් ගේ ආදරේ පෙන්නන්නේ නෑ..ඒ ආදරේ දැනෙන්න අරිනවා....

ආදරේදී ගෑහැණිය පිරිමියාට වඩා ඉහළද එහෙමත් නැත්නම් පහළද කියලා අපිට නිශ්චිතවම කියන්න අමාරුයි.නමුත් සමස්තයක් විදියටම ගත්තම ගැහැණු කැමති තමන් ගේ ආදරේ මුලු ලෝකෙම කියලා හිතන්න​,ඒ ආදරේ මුලු ලෝකෙටම පෙන්වන්න​,ඒත් පිරිමි එහෙම නෑ,පිරිමින්ට ඕනේ තමන් ගේ ආදරේ තමන් ආදරේ කරන කෙනාට දනවන්න​,ඒ ආදරේ ලෝකෙටම පෙන්නන නෙවෙයි,තමන් ආදරේ කරන කෙනාට ඒ ආදරේ නිහඬවම දැනෙන්න ඉඩ හරින්න​...
ඒත් මේ වගේ වෙලාවට සමහර විට ගැහැණිය මේ දේවල් තේරුම් ගන්නේ වැරදියට වෙන්නත් පුලුවන්,තවත් සමහරුන්ට මේ දේවල් හරියට නොතේරේනවා වෙන්නත් පුලුවන්,තවත් සමහරු තේරුණත් නොතේරුණා වගේ ඉන්නවා වෙන්නත් පුලුවන්,ඒත් ඇත්තම දේ තමයි හුඟක් ගැහැණු කැමති තමන් ආදරේ කරන හැටි ගැන වටේම ඉන්න මිනිස්සුන්ට පෙන්න පෙන්න යන්න​...
එක දවසක් ගෑණු ළමයෙක් තමන් ආදරේ කරන පිරිමි ළමයා තමන් ගේ අතින්වත් අල්ලන්නේ නැතුව ඔහේ පාරේ ඇවිදන් යනකොට ඒ කෙල්ලට මෙහෙම හිතුනලු,'ඇයි දෙයියනේ මේ මිනිහට මගේ අතින් වත් අල්ලගෙන යන්න බැරි,කොච්චර කෙල්ලේ ඉන්නවද කොල්ලන් ගේ අතින් එල්ලිලා යන​,ඒත් මේ මනුස්සයා මොන තරම් මට ආදරෙයි ආදරෙයි කියලා කටිින් කිව්වට මගේ අතින් අල්ලන් පාරේ යන්න බෑ..ඒත් එක පාරටම මේ දෙන්නා කහ ඉර පනින්න යනකොට අර පිරිමි ළමයා මේ ගෑණු ළමයගේ අතින් ඇල්ලවලු,අල්ලලා පාර පැන්නලු,ඊටත් පස්සේ කෝපි කෝප්පයක් බොන්න අවන්හලට ගිය වෙලේ වාඩි වෙනකොට ඒ පිරිමි ළමයා තමන් ගාවින් වාඩි වෙන්නේ නැතුව ඊට ඉස්සරහින් තියෙන පුටුවෙන් වාඩි වුණාම අර ගෑණු ළමයා මෙහෙම හිතුවලු, 'ඇයි එයාට මම ළඟින් වාඩි වුණා නම් මොකද වෙන්නේ,ඒත් එයා මට ඉස්සරහ තියෙන පුටුවේ වාඩි වුණේ,එයා අකමැති ඇති මම ළඟින් වාඩි වෙන්න' කියලා හිතුවලු,බැරිම තැන මේ ගෑණු ළමයා මේ ගැන තමන් ගේ ආදරවන්තයා එක්ක කතා කළාලු,
'ඇයි ඔයා පාරේ ඇවිදන් යනකොට මගේ අතින් වත් අල්ලන්නේ නැතුව ආවේ...ඔයාට ලැජ්ජයි වගේද මගේ අතින් අල්ලන් යන්න​...,එතකොට ඇයි මේ මගේ ළඟින් ඉඳගන්නේ නැතුව මගේ ඉස්සරහා තියෙන පුටුවේ වාඩි වුණේ,මගේ ළඟින් ඉඳගන්න බෑ කියලා හිතුනද​...ඒත් ඔයා මම තනියම කවුරුත් නැති තැන් වලදි මම තමයි ඔයාගේ ජිවිතේම කියන්නේ,ඒත් ඔයා සමාජය ඉස්සරහදි හැසිරෙන්නේ සාමාන්‍ය විදියට..'
මේ චෝදනාවෙන් ඒ පිරිමි ළමයා හුඟාක් විස්මයට පත් වුණාලු,තමන් ගේ ආදරේ වටහාගෙන තියෙන විදිය ගැන අදහාගන්නත් බැරි වුණාලු...
'පිස්සුද කෙල්ලේ..මම අතින් අල්ලන් ගියේ නෑ කියන එකේ තේරුම මම ඔයාට ආදරේ නෑ කියන එක නෙවේ..ඒත් ඔයාට මතකද කහ ඉර පනිනකොට මම ඔයාගේ අතින් ඇල්ලුවා...එතකොට ඔයා පුදුම වෙලා මගේ මූණ දිහත් බැලුවා..ඒ තමයි මගේ ආදරේ...ලෝකෙට පේන්න බොරුවට මට ඔයාගේ අත අල්ලගෙන ඇවිදන් යන්න ඕනේ නෑ.එක එක්කෙනා එක එක විදියයි,ඔයා ඒක තේරුම් ගන්න ඕනා,,කොටින්ම කිව්වොත් ඔයාට ඒක දැනෙන්න ඕනා..ඊට පස්සේ මම මෙතනට කෝපි බොන්න ඇවිත් ඔයාට එහා පැත්තේ ඔයාගේ ළඟින් ගෑවි ගෑවි වාඩි වුණේ නැත්තේ ඔයාට ආදරේ නැති නිසා නෙවේ..මම එහෙම වාඩි වුණාම ඔයාගේ මූණ මට පැහැදිලිව පේන්නේ නැති නිසයි,ඔය ලස්සන ඇස් දිහා බලාගෙන ඉන්න ඕන නිසයි මම ඔයා ඉස්සරහින් එහෙම වාඩි වුණේ,ඔයාට ඒක දැනෙන්න ඕනා.,ඒ තමයි මගේ ආදරේ...ලෝකෙට දැනෙන්න පේන්න නෙවේ,ඒ ආදරේ ඔයාට විතරක් දැනෙන්න ඕනා......'
මේ විදියේ දේවල් ආදරේ කරන අය අතර ඕන තරම් සිද්ධ වෙලා ඇති..එහෙම තමයි පිරිමි බහුතරයක් තමන් ගේ ආදරේ ලෝකෙට දැනෙන්න නෙවේ තමන්ට දැනෙන කෙනා එක්ක අතීශය සියුම් විදියට ගණුදෙනු කරනවා,ඒත් ගෑහැණු සමහර විට ඒ ආදරේ නෙවේ කියලා තේරුම් ගන්නවා...
සමහරක් වෙලාවට සමහර ගැහැණුන් තමන් ගේ ආදරවන්තයා එක්ක ඉන්න ඡායාරූප ෆේස්බුක් එකේ අප්ලෝඩ් කරනවා,තමන් ආ ගිය තැන්,තමන් ගේ ආදරවන්තයා හෝ ස්වාමි පුරුෂයා තමන් ගේ උපන් දිනයට ,සංවත්සරයට,මේ වගේ විශේෂ දවස් වලට තමන්ට සුබ පැතුම් එක් කරපු විදිය ගැන​,ඒ දුන්න තෑගි ගැන මේ හැම දෙයක්ම මේ සයිබරයට මුදා හරිනවා,ඔව් ඒක බහුතර ගැහැණුන් ගේ ස්භාවය​,වරදක් කියනවා නෙවෙයි,තමන් ආදරේ කරන තමන් ගේ හැම දෙයක්ම කියලා ලෝකෙට පෙන්නන්න ගැහැණු හරි කැමතියි,ඒත් පිරිමි එහෙම නෑ,සමහර වෙලාවට මේ දේවල් පිරිමියා අතින් සිද්ධ නොවෙනකොට දෙදෙනා අතර ගැටුම් පවා ඇති වෙන අවස්ථා ඕන තරම් තියෙනවා,හුඟක් වෙලාවට එහෙම නොවෙන්නේ පිරිමියා තමන්ට ආදරේ නැති නිසයි කියලත් ගැහැණු හිතන්න පෙළඹෙනවා,ඒ තමයි බහුතරයක් ගැහැණුන් ගේ ආදරේ හැටි.ආදරේ කරන කෙනා එක්ක රිලේශන්‍ෂිප් දැම්මේ නැති වුණාම​,තමන් එක්ක ඉන්න ෆොටෝ එකක් අප්ලෝඩ් නොකළම ඒ තමන්ට ආදරේ නැති කම කියලා හිතන හුදෙක් ගැහැණූන් නැතුවම නොවේ,ඒ තමයි ගැහැණු ගේ ආදරේ හැටි...ගැහැණු කැමතිම ආදරේ ලෝකෙටම පෙන්වන්න​..පිරිමි එහෙම නෑ..පිරිමින්ට ඕනා තමන් ආදරේ කරන කෙනාට විතරක් ඒ ආදරේ දැනෙන්න ඉඩහරින්න​..

-මොණරි-


2 comments:

  1. //ඒත් පිරිමි තමන් ගේ ආදරේ පෙන්නන්නේ නෑ..ඒ ආදරේ දැනෙන්න අරිනවා....//

    ඒ උනාට දැනෙන්නේ නැ බං.... පෝස්ට් එක මෙච්චර කෙට්ටු මොකැ

    ReplyDelete
    Replies
    1. දැනෙන්නේ නෑ කියන එක නම් හෙන අවුලක්.....
      මොකක්ද පෝස්ට් එක කෙට්ටු කතාව​...මම ඒකට බඩපිරෙන්න කන්න දුන්නනේ...... ^_^

      Delete

ජිවිතය ගෙවෙන්නේ අන්න එහෙම, ------------------------------------------------- නුඹ..., දොඩම් යුෂ එක්ක කලවම් වුණ රතුම රතු වයින් වී...