Tuesday, 20 June 2017

කෙටිම කෙටි කතාවක්
----------------------------------

මම හිතුවා...තවමත් එහෙමයි....ඉස්සර ඉඳන්ම හිතුවා....දැනටත් එහෙමයි...ඉස්සරහටත් එහෙමයි...හැම මොහොතක්ම ගෙවුණේ  ඒ ගැනම හිත හිත​..ඔව් ඇත්තටම ඒ ගැනම හිත හිත​....

'ඉතින් මොනවද ඔයා හිතුවේ...?'

'ඒක තමයි මොනවද මම හිතුවේ...?'

'මොනවද ඔයා හිතනවා කියන්නේ?...'

'එයාට ඕන ඕන වෙලාවට ගෙන්න ගන්න ගෑණු ඉන්නවා....'

'ඉතින් ඔයා දන්නවනේ ඒක​...තව මොනද ඕක ගැන හිතන්න තියෙන්නේ...?'

'ඔව් ඉතින් මමත් යනවා,එනවා...,දන්නවා විතරක්  නෙවෙයි මම ඒ ගැන දැන දැනත් යනවා....'

හිතාගෙන හිතාගෙන ගියාම හිත බර වෙලා බිමට කඩන් වැටෙන්න වගේ වගේ යනවා..මම දැන් හිතන්නේ ඇත්තටම මේ ගැන නොහිතා ඉන්නේ කොහොමද කියලා.

'හිතන්න බැරි තරමට හිත හිර කරන්න​...'

'ඒක මහා පිස්සුවක්...මම කොහොමද එහෙම  කරන්නේ...?හිතෙනවා හැර මට වෙන කරන්න දෙයක් නෑ...'

'හිතුවම මුකුත්ම වෙන්නේ  නෑ....අඩුම ගානේ හිතලා ඇත්ත තේරුම් අරගෙන ඒකටවත් මූණ දෙන්න පුලුවන් නම් ලොකු දෙයක්...'

මම තවමත් කැඩපත ඉදිරියේ සිටගෙන සිටිමි.....

'ඔයා හිතන්නේ එයා ගැනම නෙවෙයි....'

'ඔයා කොහොමද එහෙම කියන්නේ....?'

'මම දන්නේ නැත්නම් වෙන කවුද දන්නේ...?'

'විකාර​...'

'එයා බුදියගන්න අනිත් ගෑණු ගැනයි ඔයා හිතන්නේ...'

මම වේගයෙන් දිවගියෙමි...ඉතින් හැංගෙන්න කියා නවතින්නවත් නැති තරමටම හිත මාව හිර කෙරුවාය​.

මම ආපසු හැරුනෙමි....නැවත එක දෙක තුන පියවරෙන් පියවර කැඩපත ඉදිරියට ගියෙමි.

'මේ අහන්න​...මම සතුටුයි'

'මොනවටද ඔයා සතුටු.....?

'එයා මොනවා වුණත් ඇත්ත කිව්ව එක ගැන​...එයාට කාටවත් අයිති කරගන්න ඕනේ නෑ..එයා එයාමයි..එයා ජිවත් වෙන්නේ ඒ මොහොතේ විතරයි...කරුණාකරලා මා එක්ක වාද කරනන්න එපා...'

'ඔයා හරි..ඔයා සතුටු වෙනවා,අර යන එන ගෑණු ගොඩේ  ඔයත් ඉන්න එකට....'

'නවත්තගන්න ඕක​..මට ඕනේ නෑ කොන්දේසි දාන්න​....එයාගේ නිදහසට මම ආදරෙයි...'

'එයා කොන්දේසි දාන්නෙත් නෑ නේ ඔයාට ඒක නිසා ඔයත් කැමතියි..මොකද ඔයාගේ නිදහසටත් ඔයා ආදරෙයිනේ...ඒකයි ඇත්ත​...'

'අනේ මට මහන්සියි....'

'ඔහොම වෙනකොට ලැබෙන්නේ සතුටක් ද​...?'

'නෑ ඒක ඇතුළේ මහාමෙරක් තරම් දුකක් තියෙනවා....'

'හිතලා හිතලම හිත මැරිලා යයි....'

'කමක් නෑ..මැරිලා ගියදෙන්....'

'ඔයාගේ වේගය වැඩියි...එක්කෝ ඔයාව පුපුරලා මැරිලා යයි....'

'එහෙම වෙන එක හොඳයි..ප්ව් එහෙම වෙනවා නම් මම කැමතියි...'

'එයාගෙන් හැමෝම අහනවා ඇති..,
ඔයා මට ආදරෙයිද​...?
එතකොට එයා මොනවා කියනවා ඇත්ද​..?'

'මොනවටද මේ චූටි චූටි දේවල් ගැන හිතලා මහා ලොකු දුකක් එකතු කරගෙන ජිවත් වෙන්න හදන්නේ...?'

'මේ සිංදුව ඔයා නිතරම අහන​,ඒක මතකද බලන්න​....'

"හැම මලකටම උරුම වෙනවා පාටක්..
චූටි චූටි චූටි චූටි වෙනසක්....
හොඳම මල ඔයා නෙවෙයි....
හොඳම පාට ඔබේ නෙවෙයි.....
හොඳම සුවඳ ඔබේ නෙවෙයි....
හොඳම මල ඔයා නෙවෙයි....."

'හොඳම මල ඔයා නෙවෙයි...හොඳම මල ඔයා නෙවෙයි...හොඳම සුවඳ ඔබේ නෙවෙයි.....,

'ඔව් හරි හරි..., හා..මම දන්නවා....ඇති දැන් ඕක​....ඒත් මට ඕනා....!'

'ආසාවට...'

'දන්නේ නෑ...'

'ඔව් ආසයි..ඔයා ආසයි....ආස නිසා තමයි හැමදේම පවතින්නේ...ඔයා ජිවත් වෙන්න ආසයි....ඉතින් ඔයා ජිවත් වෙනවා...ඔයා ආස දේට ඔයා ආදරේ කරනවා....ඒත් ආදරේ හිතෙන දේට ආස වෙන එකට වඩා ආස දේට ආදරේ වෙන එක හොඳයි කියලා ඔයා හිතනවා...එහෙම තමයි ගෑණු හිත්.....'

'ටික කාලයයි....'

'බම්බුව​...'

ඉතින් මම කැඩපත ඉදිරියෙන් නික්ම ගියෙමි..මටත් හිතටත් හතිය​,මේ වාද කිරිම වෙහෙසකාරීය​,ඊටත් වඩා පීඩාකාරීය​....හැමදේටම මුල හිත මය​..

'ඇඟ පුරා තියෙන හැම රෝම කූපයකටම​,මූණ පුරා තියෙන හැම ඉරියව්වකටම​...,කිසි දෙයක් එපා..මට අෑතට වෙලා බලන් ඉන්න දෙන්න​..'

'ඇයි ඉතින් මේ...ඈතට වෙලා ඉන්නකන්ම ළඟට එන්න ඕනා කියලා රණඩු කරනවා..ළඟට ආවම ඈතින් ඉන්න හදනවා..ඇයි ඉතින් මේ...'

පිරිමි එහෙමයි...ඈතට වෙලා ඉදිද්දි පෙන්වන ආදරේ නෙවෙයි ළඟට ආවම දෙන්නේ...ඉතින් එහෙම දැන දැනම මම ඇයි මේ මත්තේම නැහෙන්නේ.....මම නැවත ඔහු වෙතට පැන ඒ පපුතෙරේ සැඟවුනෙමි...'

'මම ඔය මූණේ හැම හැඩතලයක්ම මගේ හිතේ පතුලෙම ඇඳගන්නවා....ඊට පස්සේ මහා ගොන් ප්‍රශ්න ටිකක් අහනවා...'

"දෙව්මිට ආදරෙයිද​...?"

"ඔව් ඉතින්..."

"සුමුදුට...?"

"හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්..."

"උදේට ඇහැරනකොට කාවද මුලින්ම මතක් වෙන්නේ...?"

"දිල්හාරාව​.."

ගෑණු එහෙමයි..දැන දැනම හිත රිද්දාගන්න කැමතිය​...

'ඇයි පැටියෝ....ඔයා දැන දැනම මගෙන් ඕවා අහලා මේ මොහොත අපේ නැති කරගන්නේ..?ඔයාගේ හිත රිද්දගන්නේ...?

'ඔයා කොහොමද කියන්නේ මගේ හිත රිදෙනවා කියලා...?'

'ඔයාමනේ දවසක් කිව්වේ ගෑණු හිත රිදෙන්නේ නෑ  කිව්වට,හිත රිද්දගෙනයි දන්න දේවල් ආයේ ආයේ අහන්නේ කියලා....'

'හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.....'

'ජිවිතේ ආසම තැන් වල නවතින්න හැමෝටම බෑ...එතන නවතින්න හිතලා එතනට සේන් දු වුණාම එතනට මම වගේම තව අයත් ආස කරනවා එතන නවතින්න කියලා දැනගත්තම​...........,පොඩ්ඩක් ඉන්න​...මට කතාවක් මතක් වුණා..'

"ඔයා අහලා තියෙනවද මුහුදු වැල්ලේ ඉරි ඇන්ඳම වෙන දේ...?''

''මැකිලා යනවා...''

''හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.....වැල්ලට ඇවිත් ඉරි ඇන්ඳම මුහුදු රැලි ඇවිත් ඒවා මකාගෙන දුර ඈතට  යනවා....ඊට පස්සේ අපි වැල්ලේ ලියපුවා හැමදෙයක්ම මුහුදු රැල්ල පතුලටම අරන් ගිහින් කොහේ හරි තැනක පේන්නැති වෙන්න හංගනලා තියෙනෙවා...."

ඔහු මහා හයියෙන් සිනාසුනි....

''ඇයි ඔයා හිනා වෙන්නේ?..."


"නිකන්..."

"ඔයත් මුහුදක් වගේ....මමත් ආසයි මුහුද බලන්න​....මම ඇර තවත් හුඟක් අය ආසයි මුහුද බලන්න​.....මමත් ඇවිත් මුහුද බලලා යනවා..ඒ අයත් එහෙමයි..ඇවිත් මුහුද බලලා යනවා...මම ආසම තැන එයාලගෙත් ආසම තැන​...."

'යාම් ඊම්.......යාම් ඊම්......යාම් ඊම්...........'

'එච්චරද​......?'

'හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්......'

'හැබැයි මට ඕනා අන්තිමට ඉතුරු වෙන කෙනා වෙන්න​.....'

'ඔයාට ඉන්න බැරි වෙයි..එපා වෙයි.....'

'රිදුමක තිබුණා 
එක සතුටක්....
රිදුමක තිබුණා 
එක සතුටක්....
රිදුමක තිබුණා...
එක සතුටක්...
සතුටක තිබුණා...
ලොකු රිදුමක්......'



-මොණරි-


3 comments:

  1. යාම්..ඊම්..ඒම්

    සමහර පැමිනීම් තුල තියන
    රඳවාගැනීම් වලට සමහර දේවල් කැපකරන්න ඕනේ. ඒවා නොකර ආපසු යාම ගැන විතරක් කතාකරන එක පිස්සුවක්.

    කතාව ගැලපීම හැමදාම වගේම ලස්සනයි

    ReplyDelete
  2. කලින් එකත් කෙටිම කෙටි කතාවක්නේ....

    දැන් කෝකද කෙටිම?

    එක්කෝ කෙටිම කෙටි කතා සීරිස් එකක් ලියන්නද හදන්නේ? ඒකත් නරක නැහැ.
    මේකත් බලන්නකෝ රිලේට් වෙනවද කියල

    ReplyDelete

ජිවිතය ගෙවෙන්නේ අන්න එහෙම, ------------------------------------------------- නුඹ..., දොඩම් යුෂ එක්ක කලවම් වුණ රතුම රතු වයින් වී...